21 grudnia 2015

Semilac Dark Chocolate 030.




Witajcie kochane. Jak tam u Was okres przed świąteczny? :)
Mi ostatnio na wszystko brakuje czasu...
Dzisiaj przychodzę do Was z postem paznokciowym. 
Chciałam Wam pokazać kolorek Semilaca, który sobie wybrałam i otrzymałam go na Mikołajkowym spotkaniu blogerem.
Zapraszam!





Mój wybór padł na 030 Dark Chocolate, Miałam ochotę na niego już wcześniej, dlatego nie miałam problemu z wyborem.
Niestety moje paznokcie są dość krótkie. Ubolewam na tym strasznie, że musiałam je ściąć ale końcówki były tak zniszczone, że to tylko wyjdzie im na dobre.










A Wy jakie lubicie kolorki w okresie jesienno - zimowym?



Przypominam również o trwającym rozdaniu! :)




11 komentarzy:

  1. Idealny kolorek! Wykonanie perfekcyjne, nie mogę się napatrzeć ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) Twoje paznokcie są piękne, nie narzekaj, moich nie widziałaś (nie dość, że małe, to jeszcze takie łopatowate i krótkie ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest wręcz...smakowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor, istnie czekoladowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny odcień, muszę sobie kupić ten lakier , uwielbiam hybrydy semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor! Obecnie mam na paznokciach bardzo podobny, ale mniej wpadający w bordo a w szaro-brązowe tony :D
    Piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolor mnie zachwyca!! Prezentuję się cudownie ;)
    www.hermoso-espacio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń