20 września 2015

Makeup Revolution Blush Palette Golden Sugar - swatche i opinia





Witajcie kochane! Kilka dni mnie tutaj nie było, ale spokojnie już nadrabiam zaległości. Przygotowałam dla Was dzisiaj moją opinię o paletce bronzerów, róży i rozświetlaczy, która znalazła się w moim zamówieniu z cocolita.pl. Jesteście ciekawe? Zapraszam do dalszego czytania!







Opakowanie od paletki jest w pięknym czarnym połysku, ale niestety zostają na nim nasze odciski palców i to jest jak dla mnie minusem. Jest wykonane z grubego plastiku, który na pewno ochroni naszą paletkę od upadku.




W środku znajdziemy lusterko i osiem wkładów. 6 z nich jest podobnych do tych wypiekanych, 1 z drobinkami i 1 całkowicie matowy. Znajdziemy tutaj ciepłe, perłowe kolorki, które jak dla mnie nie są "aż" takie mocne więc na pewno sprawdzałyby się u każdej z nas. 


Wszystkie odcienie są bardzo dobrze napigmentowane. Oczywiście możemy stopniować odcienie jakie chcemy uzyskać dla najlepszego efektu. 
Przejdźmy teraz do swatchy.




Moja opinia:

Jestem bardzo zadowolona z siebie, że wybrałam akurat tą paletkę. Jak dla mnie jest cudowna! Jeżeli tak jak ja nie lubicie "mocnych" odcieni róży, bronzerów i rozświetlaczy, a stawiacie bardziej na te delikatne i perłowe to będziecie na pewno zadowolone. Zapłaciłam za nią 25,90 zł na stronie Cocolita.pl 



A czy Wy miałyście styczność z tą paletką? Co o niej sądzicie? :) 





14 komentarzy:

  1. nie miałam, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa paleta, ale mogłabyś trochę bardziej szczegółowo opisać poszczególne kolory i co jest czym (rozumiem, że ten pierwszy taki zielony, to rozświetlacz?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wezmę Twoją radę pod uwagę, tak zgadza się. 1 to rozświetlacz :)

      Usuń
  3. Cienie wyglądają cudownie! :) To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kolorystyka! Takie uwielbiam najbardziej :) I cena nawet nie wygórowana! :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne!!! ja uwielbiam podkreślone kości policzkowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bronzerów i róży nie używam, ale podoba mi sie na kimś :) te kolory w paletce są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam ani róży ani bronzerów, bo nie bardzo umiem je nakładać na siebie, a nie chcę być pośmiewiskiem :D Podoba mi się ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paletka, chętnie bym przygarnęła :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie :
    http://detectivebeauty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bronzery naprawdę warto stosować,
    szczególnie gdy jasna cera.
    Natomiast nigdy nie używałam rozświetlaczy
    i tak naprawdę nie orientuję się, jaki one dają efekt.
    Makeup Revolution ma bardzo ciekawe zestawienia na paletkach,
    nie tylko bronzerów ale przede wszystkim cieni do powiek.
    Takie stonowane, gustowne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta paletka wygląda ciekawie, lubię MUR,ale nawet u nich bronzery w jasnych tonacjach są dla mnie za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają! Nie miałam żadnych kosmetyków tej marki (choć wiem, że są znane w blogosferze).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie prezentuje się ta paletka, kolory też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń